31 Temmuz 2007 Salı

KEVGİR

My creation



Dergimizin Sayfalarında gezinmeye ne dersiniz...



40 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasınız :)
Kevgir dergisini dergi raflarında gördüğüm zaman herkese anlatacağım ben bu derginin ilk çıkışını biliyorum diye.
Başarılar ikinize de...
Sevgileeer

Adsız dedi ki...

gerçekten harikasınız
bir ay boyunca zevkle okuyacağım bir dergi. Katkısı bulunan herkesin ellerine sağlık

SEVGİLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

fettan fena üç kağıtçı fatma başarılarınızın devamı diler burdada sizi yalnız bırakmayıp yorumlarımı devam eticeğeim esra hocam öptüm yanaklarından...

Adsız dedi ki...

BEN BİLİYODUM ZATEN SESSİZLİĞİN ALTINDAN BİR SÜPRİZ ÇIKACAĞINI...KIZLAR HARİKASINIZ...ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK...SATIR SATIR SUTUN SUTUN GEZDİM....SÜPERSİNİZ.....TEBRİKLER

LEZİZ*ÖZLEM*

Adsız dedi ki...

merhaba

Derginiz süper. Çok güzel bir çalışma olmuş. Tebrikler

Adsız dedi ki...

esra ve zerrin sadece süpersiniz demek istiyorum....
ya bu ne güzel bir fikir ne güzel emek vermişsiniz harika birşey çıkmış ortaya...bayıldım valla...
ellerinize sağlık....

PASTA PASTA dedi ki...

Bu ne !!!!???!!!!

Tanıdıklar mı var ne ???

Hemen okumaya başlıyorum...

Hadi bakalım hayırlı olsun !

Sevgiler
Müge

Hülya dedi ki...

Güzel keyifli bir iş olmuş.Emeğinize sağlık...
Sevgiler canım...

Selen dedi ki...

Canlarım,
Harika bir iş çıkardınız. Sizin elinize bizim de tariflerimize sağlık :) Büyüyerek gider dergimiz inşallah..
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Esra ve Zerrin zaten okumaktan büyük keyif alıyordum bloglarınızı şimdi arayıp da bulamadığım lezzeti getirdiniz harika emeği geçen herkesin ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

bannerı sayfama koydum hemen, çok başarılı bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık,sevgiler..

Adsız dedi ki...

Esracım ve Zerrincim hayırlı uğurlu olsun derginiz!
Nice güzel,renkli ve iştah açıcı tarifli sayılara inşallah...
Hamarat bayanlarımız da maaşallah yemek blogcusu tabiriyle "döktürmüşler" :)

Nurten dedi ki...

Hayırlı olsun... Ellerinize ve emeğinize sağlık. Hem dizaynı hem de içeriğiyle çok güzel bir dergi olmuş...

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Zerrin ve Esra,
Yumurta Sepeti'nden buraya geldim.
Ben de sizi tebrik etmek isterim.
Çok güzel bir çalışma yapmışsınız, ellerinize sağlık, eminim çok güzel sohbetler ve yemekler olacak burada!
Tarif hazırlayan arkadaşlarında ellerine sağlık. Başarılar dilerim.:)sevgiler

Adsız dedi ki...

Ikiniz de harikasiniz,Derginizin ilk sayisi hayirli ugurlu olsun efemmm.Katkida bulunan arkadaslarinda ellerine saglik,bol ziyaretler.Sevgiyle kalin.

Adsız dedi ki...

Harikasınız.
İkinizi de kutluyorum. Çok farklı birşey düşünmüşsünüz.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım iki sevdiğim kardeşimin birlikte güzel bir çalışma içinde olmasına çok sevindim ikinizede yeni çalışmalarınızda başarılar diliyorum çok güzel bir süpriz oldu bizlerden istediğiniz birşey olursa herzaman yanınızdayım bannerinizi ekledim hayırlı uğurlu olsun canım sevgiler ikinizide çok öpüyorum

zerrinceelisleri dedi ki...

harikasınız hanımlar derginiz hayırlı olsun artık sizi kimse tutamaz başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

Süper... Arkadaşlar ikinizi de tebrik ediyorum harika bir fikir harika bir çalışma.. Severek okuycam.. tatil hazırlığındayım uğrayamıyorum affedin..
kendinize iyi bakın.. diğer sayıyı da sabırsızlıkla bekliyorum... sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun.
Daha nice güzel başarılara imza atmanızi dilerim. Tebrikler. Hertürlü yardıma da hazıım :)

Unknown dedi ki...

Esra ve Zerrin
Tebrik ederim sizi gerçekten çok güzel bir fikir bayıldım diyebilirim...Bu güne kadar olan bir çok fikirden daha farklı takipteyim emeğinize sağlık...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun.
Zevkle takip edeceğim.
Sevgiler,

Safran dedi ki...

Sevgili Esra ve Zerrin,

Sizleri bütün içtenliğimle tebrik ediyorum, daha ilk sayısından insanın pozitif elektrik aldığı güzel bir iş çıkarmışsınız ortaya, ellerinize emeğinize sağlık... Fotoğraflar tarifler herşey enfes, takipçisi olmamak mümkün değil... Sevgilerimi gönderiyorum :)

Adsız dedi ki...

canım Zerrinim ve Esram; okulun çalışkan öğrencileri siziii..
harikasınız bi çırpıda tarifleri okudum diyer sayılarınıda sabırsızlıkla bekliyorumm...sizede bu yakışırdı ancak..başarılar ve tebrikler...
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Sevgili ESRA ve ZERRİN;
Sizleri canı yürekten tebrik ediyorum,süper bir fikir geliştirmişsiniz .Ortaya da harika bir iş çıkartmışsınız. Bir sonraki ayı sabırsızlıkla bekleyeceğim.Emeği geçen ve tarifleri bizlerle paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ederim..
Dilek Candan

lezzetlilerim dedi ki...

SİZİ GİDİLER SİZİ BENDE DİYORUM Kİ BUNLAR MI TEMBELLEŞTİ YOKSA BLOGCULUĞU MU BIRAKTILAR. VALLA SÜPERSİNİZ. NE DİYEBİLİRİM Kİ? BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM. TÜRKİYEDEDE VAR MI? HEMEN ALMALIYIM.
SEVGİLER

yemek dedi ki...

Sevgili Esra ve Zerrin, ellerinize sağlık, harika bir girişim.
İnşallah beklentinizin üstünde bir başarı gösterirsiniz.
Selamlar...

Adsız dedi ki...

selamlar ..hocam bannerınızı siteme ekledim sonunda
dün akşama kadar uğraştım ama olmadı bugün denedim oldu ama biraz büyük geldi. :) küçülmek için boyutu yok html kodunda baktım ama. birde ekledikten sonra bannerın üstünde kevgir yazmıyo onu farkettim yazsa daha iyi olmaz mı hocam. dergi süper olmuş sevgiler.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun çok beğendim yeni sayılardan haberdar olmanın formülü var mı acaba

etki alanı dedi ki...

"Oldu�umuz her�ey,d�nm� olduklar�m�z�n sonucudur."
BUDDHA

Sizi kutluyor,ba�ar�lar dilyorum.
T�t�

etki alanı dedi ki...

"Olduğumuz herşey,düşünmüş olduklarımızın sonucudur."
BUDDHA

Sizi kutluyor,başarılar diliyorum.
Tütü

lalecik dedi ki...

Esra ve Zerrin ekürisi, bana yorum yazan hanginiz bacım bilemedim, biriniz beni sıraya girmiş öpecekmiş ama hanginiz. Ben yinede açık kapı bırakayım ikinizde öpebilirsiniz. Dedim acaba Zerrin mi, buralardaymış ama bana bir kahvelik zaman ayıracakmı bilemem. Zerrinciğim kahve paraları benden:))
Esra seninde buralara gelince beni bulacağından eminim, söz sana da kahve ısmarlayacağım hatta evimdede ağırlarım. Çünkü Zerrin zaten İstanbullu, ama sen bacım, bu yaban ellerde bırakırmıyım seni ne idüğü belirsiz otellere.
Sevgiler ikinizede.

Adsız dedi ki...

slm tarifler çok hoş ve ilgi çekici ne güzel bir hizmet takipteyim başarılarınızın devamını diler kandilinizi kutlarım
http://sevilcedeninciler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merhabalar.ben asotu-sevim...
hayırlı olsun derginiz kızlar.çok güzel düşünmüşsünüz.epeydir il dışındaydım ben.o yüzden bir buçuk aydır internetten bihaber yaşıyordum sizi görmemişim tabiki bu arada.bir kaç aydır bende yerel gazetede yazıyorum tariflerimi aynı zamanda...sadce blog kesmiyo yani:))) sevgiler canlarım.

Yemekbahane dedi ki...

hayırlı olsun derginiz
takipciyiz artık
ee yazarlar da tanıdık olunca daha keyifli oluyor
sevgiler
muge

Yemekbahane dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Tuba dedi ki...

Arkadaslar, Nefis bir dergi olmus. Cok cok tebrik ediyorum, ellerinize saglik. Guzel calismalarinizin devamini diliyorum. Sizi takip edecegim, en kisa zamanda kendi bloguma da ekleyecegim. Cok sevgilerle,

Adsız dedi ki...

bayıldım...hepsi harika...

sizi gidiler gidiii...

Adsız dedi ki...

bayıldım...hepsi harika...

sizi gidiler gidiii...

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Zerrin ve Esra harikasınız söyleyecek başka söz yok......
sevgiler serpil...