29 Ağustos 2007 Çarşamba

KEVGİR 2. SAYIYA HOŞGELDİNİZ






17 yorum:

sofi dedi ki...

TÜM EKİBİ YÜREKTEN KUTLUYORUM ÇOK BAŞARILI BİR ÇALIŞMA,HARİKA BİR DERGİ.ELİNİZE SAĞLIK...

Adsız dedi ki...

2. sayı da dopdolu ve harika
özellikle muffin dosyası ...
ellerinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

2. sayınızı okumaya geldim.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

2. sayı da muhteşem olmuş. Emeği geçen herkesin eline sağlık. Fotoğraflar harika, çok canlı. Tarifler değişik. Herşey çok güzel.
Sevgilerimi gönderiyorum.

Bir Anne dedi ki...

Merhabalar, bloglarda yayinlanan bannerlari izleyerek buldum sizi:) Tebrikler, guzel bir calisma. Bannerinizi hemen aliyorum, takipcinizim.

Adsız dedi ki...

gerçekten dopdolu bir içerik olmuş. Özellikle Antep yemekleri dosyasını çok beğendim ve tarifleri ağzım sulanarak okudum. Nedense yapmaktan çok yeme isteği uyandı bende!!! Ama patatesli pilav ve Brezilyalı kurabiyeyi gözüme kestirdim, onları uygulayabilirim.

Adsız dedi ki...

Süpersiniz arkadaşlar

Bu derginin sanallığı falan kalmamış. Bence hemen baskıya geçin.
Ellerinize sağlık.

hanimiş dedi ki...

Ne güzel bir dayanışma örneği.. Hepinizin ellerine sağlık. Belli ki herkes çok emek vermiş ve ortaya pek güzel tarifler çıkmış. Yaşasın Kevgir..

Nurten dedi ki...

Yine dolu dolu bir sayı, her sayfayı her tarifi heyecanla okuyorum :))) Tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık....

Hatice dedi ki...

2.sayı da harika olmuş, emeği geçen herkesin ellerine sağlık, tebrikler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar, 2. sayınız hayırlı olsun, yine çok güzel hazırlamışsınız, şimdi şöyle bir baktım ama tekrar gelip rahat rahat bakacağım, başarılarınızın devamını dilyorum, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ellerinize sağlık, ikinci Kevgir'in ikinci sayısı da harika...
selamlar

Adsız dedi ki...

selamlar
ben derginizle yeni tanistim hayirli olsun ne kadar güzel ve basarili bir calisma böyle harikasiniz vallahi
sevgiler
www.keskinlininmutfagi.blogcu.com

banu kırmızıgül dedi ki...

merhabalar,
hayırlı olsun çok basarılısınız.
sevgiler...

Haydi mutfağa dedi ki...

ellerinize sağlık.hayırlı olsun inşallah.
sevgiler...

Yaren dedi ki...

Sevgili Esra ve Zerrin ,ziyaretiniz icin cok tesekürler.Cok güzel tarifleriniz var,ellerinize saglik.

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Zerrin'ciğim,
Neden sayfana giremiyorum canım.
Ayrıca 2.sayı hayırlı olsun.Biraz geçiktiğim için çok özür dilerim canım.Emeklerinize sağlık,çok özverili olmuş yine.
Kocaman öpüyorum seni.

Sevgilerimle..