1 Aralık 2007 Cumartesi

















39 yorum:

Esra ve Zerrin dedi ki...

ESRAMMMM
canim benim biliyorum gouyorsun yaptiklarimizi kac gundur gecelediklerimzii hatta sabahladiklarimizi senin icin herseye deger bitanem zerrincigim icinde ikinizde cok ozel insanlarsiniz dilerim bu sayiyi cok begenmissindir cennete bulusmak duasiyla

NiNo

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Zerrin, Selen, Nino ve emeği geçen tüm arkadaşların ellerine sağlık,
Esraya yakışır çok güzel bir sayı oldu..
Hatta ben o kadar beğendim ki yazı mı hazırladığınız çerçeveli resimle birlikte Kevgirden izin almadan sayfama kopyaladım bile :)
Tarif yollayabilen yollayamayan tüm arkadaşların da ellerinize sağlık..
Sevgilerle

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
Çok güzel Esra'ya yakışır bir sayı olmuş.
Nur içinde yat canım arkadaşım.

Goksu dedi ki...

Icimde buruklugun yaninda kucuk bir sevinc var.Bir insanin bu kadar sevimesi ve bir cok kisi tarafindan sevgi ile anilip onun hatirasina boyle guzel bir dergi cikarilmasi ne guzel bir seydir...

Ellerinize saglik:)

Adsız dedi ki...

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Çok güzel, özel bir sayı olmuş.
Sevgili Esra öğretmen herkese nasip olmayan
bir sevgiye sahipmişsin. Ne mutlu sana.
Nur içinde yat.
guldenelkan.blogcu.com

Sevil Altunel dedi ki...

sevgili esra ve zerrin
tüm blog alemini birbirine tanıtan ve dayanışma kuran kevgir dergisini çıkarttıp böyle hayırlı bir hizmet verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
ayrıca rahmetli esra için çıkarılan bu sayı beni öyle duygulandırdıki ölüm bile olsa tüm blogcular yaptığımız emekler boşa gitmediğini anlattı bana..bu sayı için emeği geçen herkesi kutluyor ve takdir ediyorum.esracım çok mutluyum dilerim sende bunları biryerlerden görüyorsundur...sevgiler..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

BU SATISI ÇOK ÖZEL ve de GÜZEL OLDU. EMEĞİ GEÇEN HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK. BÜYÜLEYEN MUTFAĞIN SİHİRLİ DEĞNEKLİ MELEK ESRA'SI NUR İÇİNDE YATSIN. MEKANI CENNET OLSUN. SEVGİLER...

Betül dedi ki...

sevgili zerrinciğim
canım sen ne iyi bir arkadaş, ne vefalı bir dostsun, senin ve emeği geçen bütün arkadaşlarımızın ellerine sağlık cnm her şey şahane olmuş. çok güzel, çok anlamlı bir sayı olmuş canım
sevgiler.....

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

tam esramıza layık bir dergi olmuş kapağıda çok beğendim içeriğinide... herşeyiyle harika..ellerinize emeklerinize sağlık arkdaşlar..çok çalıştığınızı hissettim sabahladığnızıda.. ama herşeye deymiş...herşey esra için.. o ne kadar mutludur şimdi kimbilr...
tekrar emeği geçen herkese çok teşekkürler...saolun kızlar...

banu kırmızıgül dedi ki...

esrama yakısır çok güzel bir dergi oldu. emeği geçen herkese tesekkurler.
nur içinde yat esram seni hiç unutmayacağız...

Ferah Gülşen dedi ki...

Emeği geçen tüm arkadaşların eline sağlık. Çok duygulandıran bir sayı oldu. iyi ki varsınız.

munevver dedi ki...

Kızlar, müthiş bir tempoyla çalıştınız, Kevgir Özel'i 1 Aralık'ta yayımladınız.

Selen, Zerrin, Nihan, Yeşim, Bengi, Ayça, ve Ayşegül hepinizi öpüyorum.

Sevgiyle, Nane Limon

Burcu CHAPLIN dedi ki...

Gerçekten de tam Esraya layık bir sayı yapmışsınız arkadaşlar.Hepimiz eminiz ki sizlerle gurur duyuyor şu an Esracık.Bu sayede Esranın sahipsiz kalan blogundaki tarifler de güvence altına alınmış oldu.İlerde kötü niyetli kişilerin eline geçse de(Allah korusun) yazdıkları artık kevgirde de olduğu için bir tesellimiz olur.

Hepiniziç ellerine ve yüreklerine sağlık!
Zerrincim arkanda sana ve Kevgir'e destek olmak için bir ordu var rahat ol sen!
Çok öpüyorum canım seni...

Adsız dedi ki...

zerrinciğim,süpeeeeerrrrrrrr!!!Ellerinize sağlık,harika bi iş çıkarmışsınız.Tebrikler!!

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Dostluklar böyle zamanlara gerçek anlamını buluyor:)
Sevgiler....

Yaren dedi ki...

Cok harika bir kapak olmus,bayagi etkilendim.Ben arkadslarin sayfalarina sectikleri simge resimleri,yorumlastigim arkadaslarim olarak görüyorum.Yüzlerini bilmedigimden olsa gerek.Sevgili Esrayida resimlerini görmeden önce hep resimdeki kizil sacli bayan olarak tahmin ederdim.Simdi Kevgir dergisi kirmizi sacli bayanin elinde olmasi,beni cok etkiledi.Bilemiyorum anlatabildimmi.Diyer arkadaslarinda önemseyerek,en iyi sekilde tarifleri uygulamasi ne kadar duygulandirdi beni anlatamam.Basta sevgili Zerrin olmak üzere (böyle arkadas dostlar basina) ve tüm destek veren arkadaslarimi tebrik ediyor ve tesekür ediyorum.Herkese iyi hafta sonlari.

NiNo dedi ki...

Bengicim canim benim ellerine saglik herseyin once disina bakilir malum disi icini yansitir cunku bu muhtesem cizimlerinle dergimizi ihya ettin sagol varol canim muhtesem bir kapak oldu esram nasil mutlu oldu kim bilir sevgiler nino

bembi dedi ki...

Kapak tasarımı ile ilgili güzel yorumlar almak beni çok mutlu etti, beğenilmiş olmasına çok sevindim! Herkese çok teşekkür ederim. Emeği geçen herkesin tek tek ellerine sağlık!

Tijen dedi ki...

Biliyor musunuz ne düşünüyorum, bu kadar güzel yürek bir araya gelince daha neler yapmaz ki! Esra'nın sevgisinin ne kadar yürekten olduğunu hissetmemek mümkün mü sayfalara sığmayan yazıları, tarif ve fotoğrafları görünce.
Kızlar,
Hepinizin ellerine sağlık. Bence olağanüstü güzel bir iş çıkmış ortaya. Elleriniz dert görmesin. Hadi Zerrin'ciğim, artık biraz uyu, dinlen.

Adsız dedi ki...

Kendime internet ve özellikle blog konusunda yasak koymuştum. 15 Aralığa kadar girmeyecektim. Bugün sadece Kevgir'in yeni sayısı için bu yasağımı kaldırdım ve şu anda kendimi çok kötü hissediyorum. Önce algılayamadım. Değildir dedim. İnanamadım, inanmak istemedim. Hemen diğer bloglara da baktım. Malesef.....

Arkadaşlar şu anda sizin ilk öğrendiğinizde hissettiklerinizi yaşıyorum. Çok çok üzüldüm. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Bildiğim tek şey sevdikleri sayesinde SEVGİLİ ESRAnın anısının hep yaşayacağı, hiç unutulmayacağı.

serinmavi dedi ki...

Emeği geçenlerin eline yüreğine sağlık,çok güzel ve anlamlı bir çalışma olmuş.....Esra'nın mekanı cennet olsun...

Adsız dedi ki...

emeğinize sağlık.esarada hisstemiştir mutlaka ninocuğum.tebrikler hepinize.Allah hepinizden razı olsun..

Disalce dedi ki...

ilk olarak kapak harika olmuş....

bengicim ellerine sağlık...

hadi bismillah içeri girelim...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

yürekten bu güzel dergiyi hazırlayanları kutluyorum çok güzel olmuş emeği geçen her kese teşekkürler

Leziz Sofralar dedi ki...

Emegi herkesin ellerine ve yüregine saglik arkadaslar inanin cok güzel bir ise imza attiniz sevgiler...

Adsız dedi ki...

Dergiye emeği geçen arkadaşların ellerine emeklerine sağlık.Esra ile çok bir muhabbetimiz olmasa da arada sırada birbirimizin bloglarına uğrayıp selam bırakırdık.Mekânı cennet olsun.

Arkadaşlar bu kevgir dergisini sanırım davetli olanlar takip edebiliyor.Ben de takip etmek istiyorum, acaba nasıl bir yol izlemem gerekiyor.Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.

siyahlale dedi ki...

Herşey harika olmuş. Katılan katılamayan yüreği arkadaşları, dostları ve sevdikleri için atan herkese teşekkürler.
Esra hanımın ruhuna şadolsun inşallah.
Mükemmel bir iş çıkarmışsınız.
tekrar tebrikler..

Adsız dedi ki...

merhaba vefat eden arkadaşımıza allahtan rahmet diliyorum. benim sitem yok ben tesadüfen tanıştım büyüleyen mutfak kokusuyla ve sonra takip etmeye başladım ve tabiki diger siteleride. ve dün akşam yine sitelere bakarken üzüntülü yazılarla karşılaştım esra diye biri ölmüştü ve çok üzüleni vardı kimdi bu esra merak ettim ve ve pastacı sitelerinden birini okurken birde baktımki bu benim takip ettigim sitenin sahibiymiş esra ben adını hiç okumamışım demekki dün akşama kadar... benim bile tüylerim diken diken oldu ölüm gerçegiyle yüzleştim birkez daha. allah günahlarını affetsin mekanı cennet olsun inşallah... ailesinede sabır versin çok zor.

pervin dedi ki...

evet kevgir dergisinin esra mızın anısına çok güzel olucanı biliyordum başta zerrin,selen,nihan olmak üzere herkezin eline emeğine sağlık kucak dolusu sevgiler...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

aylamutfakta.blogspot.
öncelikle emeği geçen herkesin ellerine ve yüreklerine sağlık.ğeç kaldığım için üzülüyorum,herkesin iyilik ve güzellikleriyle bahsettiği esrayı tanıyamamaktan dolayı üzgünüm.herkesin gönlünde iyi şeyler bırakmış ne mutlu ona.allahtan rahmet diliyorum...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık.
Sevgili Esra ruhun şadolsun , mekanın Cennet olsun.

Neşe ERSOY

http://neseersoy.blogcu.com/

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Zerrin ve tüm emeği geçenler harika bir sayıya imza attınız.Keşke bende aranızda olabilseydim.Esra sizleri görüyorsa eğer çok çok onure olmuştur.Rahat uyu Esra...Mekanın cennet olsun.
sevgiler...

Selcen Şenocak dedi ki...

Zerrin'ciğim emeğinize ellerinize
sağlık canım çok güzel bir sayı olmuş.

Betül İnce dedi ki...

Herkesin emeğine, gönlüne, yüreğine sağlık.
Bir başka anlamlı olmuş Kevgir.

Dilek Mutfakta dedi ki...

emeği geçen herkesin ellerine sağlık

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Emeği geçen tüm blogcuların ellerine sağlık. Sevgili Esra kendisi için yapılan bu güzellikleri eminim görüyordur.Hayatta böyle arkadaşlıklar ve kevgirde iz bırakmak onu mutlu ediyordur.Nur içinde yatsın. Sevgiler...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

sevgili esra rahmetle anıyorum nur içinde yat

dogada.blogspot.ru dedi ki...

esracım ALLAH rahmet etsin nur içinde yat canım sana rahmet okumak için geliyorum canım

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir sayı olmuş tebrikler.